Nem gond többé a matek tanulása

Nem gond többé a matek tanulása

Az Év Honlapja díjátadó legnagyobb nyertesei a magyar diákok. Egy agyondíjazott hazai fejlesztés kapott elismerést oktatás és e-learning kategóriában is, de az igazi nyertes a magyar közoktatás.

Nem gond többé a matek tanulása



Idén a mateking.hu nyerte az Év Honlapja díjat e-learning kategóriában, és díjazták oktatás kategóriában is, de az igazi győztesek a magyar diákok és tanárok. A mateking.hu nem kisebb dologra vállalkozott, mint arra, hogy segítse a hazai iskolák matematikatanárainak a munkáját, közben pedig könnyebben érthetővé tegye, sőt meg is szerettesse a diákokkal a matek tanulását. 

A most díjjal elismert programban az iskolák számára biztosítanak ingyenes tanórai hozzáférést a programjukhoz.

A tananyagokat már 740 iskola több mint 3450 matematikatanára használja. A platform segíti az órák izgalmasabbá tételét, a differenciált oktatást és a diákok önbizalmának növelését – szinte olyan, mintha két oktató lenne jelen az órán.



Tavaly ősz óta a mateking nemcsak egy e-learning platformként működik.

Elindította iskolai programját is, amely a hagyományos oktatási módszereket modern online eszközökkel ötvözi. A programban tanórai hozzáférést és ehhez kapcsolódóan igény szerint módszertani támogatást biztosítanak a tanároknak. Lehetőséget adva a tanulási élmény növelésére. Egy erős eszközt adva a tanárok kezébe a matekkal küszködő diákok hatékony segítésében. Mindezt az iskolák és pedagógusaik számára is teljesen díjmentesen.

Mára már az iskolák több mint hetede, 740 általános- és középiskola több mint 3450 matematikatanára használja a matematika órákon a mateking tananyagait.



Az innovatív megoldásokra építve a mateking célja, hogy hosszú távon is hozzájáruljon a magyar matematikaoktatás megújításához. Az e-learning és oktatás kategóriákban kiosztott Az Év Honlapja elismerés valódi nyertesei így a magyar iskolák és a diákok. Akik az egyedi e-learning platform könnyen emészthető, jól felépített tananyagait akár ingyenesen használhatják a tanórákon.



Magabiztosabbak lettek a diákok



„A matematikatanulást segítő oktatási platform segítségével könnyen be lehet mutatni egy-egy új témakört. Az óra első 5-10 percében izgalmas, látványos formában vezethetnek be egy új témakört a diákoknak. Ez a módszer a tanároknak kényelmes, mert egy jól összeszedett tananyagot használhatnak, a diákoknak pedig izgalmas, mert a látványos vizuális megoldásoknak köszönhetően nagyobb eséllyel fogják őket érdekelni a későbbi feladatok is. Emellett a tananyagot a tanárok a diákok figyelmének a fenntartására is előszeretettel használják a tanórákon” – osztotta meg a tanároktól kapott visszajelzéseket Mosóczi András matematikatanár, a mateking.hu e-learning platform alapítója.



 „Az oktatási platform ráadásul az oktatás differenciálásában is segít, ami azért hasznos, mert a diákok más-más tempóban értik meg a tananyagot és végzik el a feladatokat. A digitális tananyag segítségével a gyorsabban haladó diákok önállóan nehezebb feladatokat végezhetnek el, amíg a többiek – akiknek még további magyarázatra van szükségük – a platform segítségével mélyíthetik tudásukat. Így szinte olyan, mintha két tanár lenne jelen az órán.”



„Érdekes színfoltnak és újabb gyakorlási felületnek tekintik a gyerekek az anyagokat. Több gyengébb tanulónk vált lelkesebbé, ügyesebbé, és bátrabban, magabiztosabban szólalnak meg az órákon, mert önbizalmat kaptak a matematika területén” – osztotta meg tapasztalatait a Pilisborosjenői Német Nemzetiségi Általános Iskola matematikatanára.

További témáink OKTATÁS témakörben itt>>>

kép: Stock kép

Facebook oldal: ITT>>>

Post Author: StoryMix

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük